Suoramarkkinointia

Työnäytteitä suoramarkkinoinnin puolelta

Olin n. 9 vuotta Faktor Oy:n palveluksessa ennen oman yritykseni perustamista. Faktor Oy on repropalveluyritys, joka tarjoaa kokonaispalveluna taitot ja sivunvalmistuksen sekä kuvien käsittelyn, joten kaikki työt tehdään täysin painovalmiiksi tiedostoiksi.

Ohessa on otteita yhden Faktor Oy:n asiakkaan antamista työtehtävistä. Asiakas on CIL Suomi Oy – Valitut Palat – Reader’s Digest Finland. Tein Valittujen Palojen suoramarkkinointia miltei koko ajan ollessani Faktorin palveluksessa. Ennen Valituille Paloille menoa olin tekemässä lehtitaittoja mm. Talentumissa ja Kynämiehessä.

Tässä esillä olevat työosiot ovat kaikki yksittäisiä elementtejä suurista kokonaisista kampanjoista. Yhteen kampanjaan sisältyy yleensä riippuen kampanjan suuruudesta mm. lähetyskuori, kirjeformaatti, tarroja, vastauskuoria, flyereita, tuotekatalogia tai esitteitä, tilaustarroja jne. Työt on tehty vuosien varrella ja ne ovat ajallisesti tässä satunnaisessa järjestyksessä.

Suoramarkkinoinnin lisäksi olin mukana myös vastaamassa tapahtumamarkkinoinnista Valittujen Palojen -osastosta  Helsingin Kirjamessuilla. Olen ollut mukana työryhmässä toteuttamassa visuaalista puolta, suunnitellen kolmena vuotena messuosaston ulkoasun printtituotteineen ja sisustuksellisine elementteineen. Kirjamessuista enemmän seuraavalla sivulla.

 

Työgalleria