Käyntikortti on muutakin kuin yhteystietokortti
Käyntikortti on yhtä yksilöllinen ilmaus tarjoamistasi palveluista tai tuotteista, kuten logokin. Siksi siihen kannattaa myös panostaa.
Tässä on esimerkkejä asiakkaille tehdyistä käyntikorteista, jotka logon tavoin kuvaavat yrityksen palvelua tai tuotetta. Käyntikortti on osana aina koko yrityksen muuta markkinointi-ilmettä ja toimii siten oivallisena keinona jättää suorissa kontakteissa asiakkaille, yhteistyökumppaneille ja sidosryhmille oma yksilöllinen yhteystietoviesti. Hyvä käyntikortti jää helposti muistiin ja pysyy myös säilössä.
Painomateriaalin, erilaisten efektien ja muotojen avulla käyntikortista voi saada hyvin yksilöllisen. Mimago suunnittelee käyntikortit aina asiakkaan toiveiden mukaisesti.
Asiakkaille tehtyjä logoja löytyy omalta sivulta tällä sivustolla. Muita laajempia asiakastöiden esimerkkejä löytyy alasivuilta, kuten esim. yritysten markkinointikokonaisuudet, WordPress-sivustot, kuvitukset jne.
Kommenttien kirjoittaminen edellyttää että olet kirjautunut.